Prázdninová skrýšovka

Vážení příznivci prázdninového ztrácení a hledání! Pátrači, slídilové, stopaři a píditelé. I v roce 2021 pro vás připravujeme letní skrýšovku. Během července a srpna opět postupně zveřejníme několik tajemných míst, na kterých naleznete skrýše s pokladem. Z každého pokladu bude dovoleno si kousek odnést.

Pokud nebudete moci poklad nalézt, zkontaktujte našeho koordinátora pokladů Honzu Hejnu (tel: 732 825 159). Občas se totiž stane, že si nějaký zběsilý hledač chce nechat celý poklad jen pro sebe, a tak ho lidově řečeno „čmajzne“. V takovém případě Honza urychleně zjedná nápravu.

Tak se na vás i na vaše příběhy z hledání moc těšíme!

Poklad druhý

Druhý poklad budeme hledat na horách. Ale nebojte, nebudete muset daleko. Jen na ty Kavčí! Ideálním výchozím bodem je stanice metra Pražského povstání. Z té se vydejte ulicí Na Hřebenech II směrem k České televizi. V okamžiku, kdy po levé ruce minete první z jejích budov, odbočte doprava do ulice Na Klaudiánce. Z té pak zase druhou ulicí doleva. Ta se jmenuje Nad Cementárnou. Pokračujte na její konec a dále stále stejnou cestou do parku. Po levé ruce po chvíli minete zahloubené hřiště. Jděte stále rovně dál, až se v jednu chvíli cesta kousek rozdvojí. Držte se vpravo po klesající cestě. Začněte se koukat na sloupy veřejného osvětlení. Každý má své číslo. Až minete ten s číslem 400607, tak zhruba po třech metrech odbočte doprava dolů. Sejděte po 17 dřevěných schodech. Jděte až na místo s nejhezčím výhledem na Podolí a v tu chvíli se otočte vlevo. Poklad se nachází u kořenů keře vedle vás. Tak krásné hledání!

Poklad první

A máme tu první skrýš. Jak se k ní dostanete? Ideálním výchozím bodem je autobusová zastávka Lysolaje. Kousíček od autobusové zastávky jižním směrem se nachází modrá turistická cesta. Vydejte se po ní směrem na Housle. Pokračujte tak dlouho, než modrá odbočuje mírně vlevo. Vy však následujte dřevěnou šipku a pokračujte dál do Houslí. V jednu chvíli po pravé ruce uvidíte dřevěné schody, vydejte se po nich. V okamžiku, kdy se přiblížíte k druhé části schodů, zbystřete. Nalevo uvidíte ležící kmen stromu. Poklad se nachází u prostřední části kmene. Rozhodně poté doporučujeme vrátit se dolů do údolíčka a pokračovat až na konec Houslí! Tak krásné hledání!