Prázdninová skrýšovka

Vážení příznivci prázdninového ztrácení a hledání! Pátrači, slídilové, stopaři a píditelé. I v roce 2020 pro vás připravujeme letní skrýšovku. Během července a srpna opět postupně zveřejníme několik tajemných míst, na kterých naleznete skrýše s pokladem. Z každého pokladu bude dovoleno si kousek odnést.

Pokud nebudete moci poklad nalézt, zkontaktujte našeho koordinátora pokladů Honzu Hejnu (tel: 732 825 159). Občas se totiž stane, že si nějaký zběsilý hledač chce nechat celý poklad jen pro sebe, a tak ho lidově řečeno „čmajzne“. V takovém případě Honza urychleně zjedná nápravu.

Tak se na vás i na vaše příběhy z hledání moc těšíme!

Poklad druhý

Máme tu pro vás další poklad. Opět na rozhledně, tentokrát s možností dohlédnout až do Krkonoš. Výchozím bodem pro vás budou Úvaly. Z Náměstí Arnošta z Pardubic se vydejte z jeho spodního konce na sever po zelené značce. Obejděte kostel, přejděte přes potok a pokračujte doleva po zelené. Tak dlouho než vás serpentiny provedou kolem menhiru. Zde ale nezastavujte a pokračujte ještě zhruba půl kilometru do kopce k rozhledně jménem Vinice. Až se pokocháte výhledem, sejděte dolů a vydejte se k informační ceduli u pole. Postavte se k ní zády. Před sebou uvidíte betonový sloup elektrického vedení s transformátorem. A přesně na půl cesty mezi vámi a ním je na pravé straně třešeň. U jejích kořenů se pak nachází váš poklad. Tak šťastné hledání!

Poklad první

Vážení přátelé letního hledání, máme tu pro vás první letošní skrýš! Je na Kozích hřbetech. Ale nebojte, nemusíte až do Krkonoš. Na její hledání se vydejte z autobusové zastávky Únětice, Obecní úřad. Ze zastávky jděte východním směrem podél zídky a poté po modré turistické značce ulicemi Mlýnská a poté Tiché Údolí. Jděte po modré až za rybník, kde odbočte doprava na zelenou značku. Přejděte potok a poté se vydejte stále po zelené strmě do lesa. Po chvíli stoupání budete křížit cestu. Stále po zelené stoupejte na vyhlídku, která tvoří předvrchol stoupání. Můžete si odpočinout a pokochat se výhledem přes údolí na Alšovu vyhlídku. Pak ale pokračujte dalších zhruba 200 metrů po zelené značce stále dál a naštěstí už jen mírně nahoru, až se dostanete na vrcholek stoupání s ohništěm. Zbystřete, poklad se nachází 3 metry od ohniště směrem do Únětic pod velikým kamenem. Zpátky pak můžete buď stejnou trasou a nebo dál pokračovat po zelené značce. Užijte si hledání!